Kundeservice

Kontakt os

Har du spørgsmål?

Henvend dig gerne til vores kundeservice, hvis du ønsker mere information om vores produkter, har spørgsmål om vores generelle betingelser, fortrydelsesret og reklamation, eller hvis du har spørgsmål i forbindelse med bestilling eller køb af produkter.

Vores medarbejdere har bred viden inden for området og hjælper dig gerne med dine spørgsmål om børne- og babyprodukter.

Du kan kontaktevores kundeservice ved at sende os en mail. Hvis dit spørgsmål handler om en eksisterende bestilling, sætter vi stor pris på at du opgiver dit ordrenummer i mailen.  

Vores mål er at besvare samtlige henvendelser inden for 24 timer (hverdage) og reklamationer indenfor 14 hverdage.

Vi er sætter altid stor pris på, at du kontakter os med kommentarer, klager eller tips.

Jollyroom AS, organisationsnummer: 995 738 279

Netbutik: www.jollyroom.dk

Retur/Reklamation

Har du fortrudt et køb og vil returnere din vare, eller ønsker at reklamere en vare, bedes du kontakte os via vores kundeservice, hvorefter vi vil sende dig en mail, med oplysninger om den videre proces, i forbindelse med behandling af din retur/reklamation. 

Bestilling

På Jollyroom.dk kan du kun bestille varer via vores hjemmeside. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os.

Når du handler med Jollyroom.dk, indgåes aftaler på dansk. 

Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, kan du logge ind på siden og se din ordrehistorik, eller kontakte kundeservice her.

Kundeservice:

E-mail: Klik her for at komme til vores kundeservice.
Telefonnummer: 88 44 88 88 

Telefontider: tirsdag til torsdag kl. 10:00-14:00 
Resterende dage og helligdage: ingen telefontid.

Adresse:

Besøgsadresse:
Sörredsvägen 111
417 29 Gøteborg
Sverige

Distributionsadresse:
Jollyroom AB
Box 125
423 21 Torslanda
Sverige